文脈上の広告における4つのタイプ
オンライン広告を検索と文脈上の種 類で分けるのは簡単だけれど、その差異はちょっと複雑だ。この記事ではReprise Mediaの開発戦略部長であるRandy Schwartzが文脈上の広告をさらに4つのタイプに分割する。検索ベースの文脈、チャンネルベースの文脈、振る舞いベースの文脈、そして1行広告であ る。以降の記事は文脈上のということに関するあなたの考え方を変えてしまうかもしれない・・・。
(続く)
from
Search Views
(続く)
from
Search Views
Although it's easy to divide online advertising into the categories of search and contextual, the distinctions are much more complex. In this article Reprise Media Director of Strategic Development, Randy Schwartz further breaks down contextual advertising into four types: search-based contextual; channel-based contextual; Behaviorally-Based Contextual; and In-Line Advertising. The following article may change the way you think about contextual...
The Four Types of Contextual Advertising
0 Comments:
Post a Comment
<< Home